МИР ОСОБОГО РЕБЕНКА

МИР ОСОБОГО РЕБЕНКА

Дидактичні ігри


Дидактична гра "Один - багато"
Лексична тема "Фрукти"


Дидактична гра

"Збери картинку"

(автоматизація свистячих, шиплячих, сонорних звуків)



Дидактична гра "Назви усі звуки"



Дидактична гра "Назви усі звуки"



Дидактична гра "Назви усі звуки"



Дидактична гра "Назви усі звуки"



Дидактична гра "Смачне чаювання"



Гра-тренажер "Ігри з Карлсоном"

 Автоматизація та диференціація звуків: [Р] - [Л] - [В]



Гра "На гірці" 
Тема: Автоматизація звука С в словах


Гра "Новий Рік"

 автоматизація звука Р в словах



Завдання для перевірки розуміння прочитаного




Дидактична гра: "В країні звука Ж"





Для чого потрібна вода?
(картинний матеріал)


Гра на розвиток уяви, образного мислення
 "Загадкові малюнки"



Гра на розвиток уваги "Що переплутав художник"


Цікава гра для розвитку уяви "Знайди мою тінь" 

Наочно-образне мислення | Переглядів: 793 | Завантажень: 733 | Додала/додав: Юлия_11_88  Автор матеріалу: | Дата: 13.02.2014 | Коментарі (2)

Приклади дидактичних ігор для розвитку всіх розділів мовлення: звукова культура, словникова робота, граматична компетентність, зв'язне мовлення.


Дидактична гра
"ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ НА ЗАДАНИЙ СКЛАД"


Цікаві завдання на розвиток зорового сприймання


Розвиваємо зорове сприймання


Розвиток зорового сприймання за допомогою фігур Поппельрейтера


Енциклопедія завдань з розвитку уваги, уяви, пам'яті, логіки


Підготовка руки до письма


Розвиваємо увагу (для дітей 3-4 років)



Дидактична гра "А що було потім?
(періодизація)


Дидактична гра "Хто швидше?"


Фразовий конструктор. Е.А. Алифанова, Н.Е. Егорова



Звуковые шашки

Цель: автоматизация  и дифференциация проблемных звуков в слогах, словах.

Оборудование:  Шашечная доска + шашки(круглые картинки на проблемный звук).Например: 12( зеленые)картинок-шашек на звук Р, 12 (синие) картинок-шашек на звук Р.


Дидактична гра "Чарівний потяг"

 Гра містить завдання для розвитку сенсорних здібностей (форма, колір), розвитку мовлення (антоніми, назви дитинчат), розвитку мислення ("Хто що їсть?", "Що до чого?")
Кожний лист можна роздрукувати у  форматі А-4.


Дидактична гра "Склади пазли"
Тема: "Транспорт"



Дидактична гра " Жабка і жабенята"
Для дітей раннього віку. 


Игры для развития фонематического слуха
Под фонематическим слухом основным компонентом восприятия речи — понимается способность человека слышать отдельные фонемы, или звуки в слове. Так, ребенок, поступающий в школу, должен уметь различать отдельные звуки в слове. С целью развития фонематического восприятия,я предлагаю использовать следующие игры.


Дидактична гра "Розумні ручки"
Розвиваємо дрібну моторику.



ДИДАКТИЧНА ГРА : "ЗНАЙДИ МАЛЮНОК З ОДИНАКОВОЮ НАЗВОЮ"
СЛОВА-ОМОНІМИ


Игра " Накорми животных"
Аналог игры " Прожорливые фрукты"




Игра " Прожорливые фрукты" 2 вариант


Игра " Прожорливые фрукты" 1 вариант



Гра для пальчиків " Пальчикові стежинки". Дуже подобається дітям!


Дидактична гра "Логопедичне лото"



Дидактична гра: " Шнурівочка"

1-40 41-64

ІГРИ ТА ВПРАВИ НА РОЗВИТОК НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ, ГРУПОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ
ВІТАННЯ 
Мета: розвивати почуття єдності; учити позбуватися напруження.напруження. 
ХІД ГРИ Діти утворюють коло.Вихователь учить дітей правильно вітатися. Вихователь.Подивіться будь-ласка, на свого сусіда, посміх­ніться йому, вклоніться іскажіть: «Вітаю», а зараз зробіть те саме із сусідом із другого боку. Згодом діти утворюють коло,вихователь пропонує торкнутися плечем сусіда з одного боку, а потім — іздругого; те саме можна зробити носиками, долоньками. Це ще один вид вітання —невербальне (тактильне). 
ПОСМІШКА ПО КОЛУ 
Мета: розвивати почуття доброзичливості, уваги одне до одного.
ХІД ГРИ Діти утворюють коло.Вихователь пропонує дітям передати уяв­ну посмішку з рук у руки по колу, посміхаючись одне одному і про­мовляючи до свого сусіда що-небудь приємне і хороше. 
ДОБРЕ СЕРЦЕ
Мета: розвивати навички спілкування, групової взаємодії. 
ХІД ГРИ Вихователь розташовує дітей у формі уявного серця, пропонуючи дітям по черзі передавати мотузок або клубок ниток і говорячи при цьому компліменти одне одному. Під час гри мотузок з’єднується І кладеться на підлогу. Вихователь пропонує поглянути на фігу­ру і відповісти, що вона їм нагадує, що вони відчувають. 
« ХТО Я?»
Мета: давати дітям можливість поглянути на себе ніби з різних боків; розширювати уявлення про себе.боків; розширювати уявлення про себе. 
ХІД ГРИ Діти по черзі намагаютьсяназвати якомога більше відповідей на запитання «Хто я?» З метою опису себе вони використовують ха­рактеристики, риси, інтереси й почуття, і кожне речення почина­ються із займенника «Я». Наприклад: «Я — дівчинка», «Я — людина, яка займається спортом», «Я — хороша людина» тощо. Вихователь стежить за тим,щоб діти не повторювали те, про що говорили попередні діти, а описували саме себе. 
МАЛЮЄМО СЕБЕ 
Мета: учити усвідомлювати себе як індивідуальність; учити  усві­домлювати різні сторони свого характеру. 
ХІД ГРИ Вихователь дитині пропонує кольоровими олівцями намалюва­ти себе зараз і в минулому. Обговорює із нею деталі малюнка, чим вони різняться. Запитує дитину, що їй подобається і не подобаєть­ся в собі. Це корисно для визначення того, що змінилося в дитині порівняно з минулим, і що ще хотілося б змінити. 
КРАЇНА X (колективний малюнок) 
Мета: давати можливість кожній дитині взяти участь у спільній діяльності; побачити, яке місце займає дитина у групі; допомогти закріпити наочно ті знання, які дитина здобуває у школі на занят­тях або в дитячому садку.діяльності; побачити, яке місце займає дитина у групі; допомогти закріпитинаочно ті знання, які дитина здобуває у школі на занят­тях або в дитячомусадку.
ХІД ГРИ Ця вправа передбачаєспільне малювання дітей на великому ар­куші паперу. Вихователь пропонує дітямразом вигадати свою кра­шу, дати їй назву і намалювати. Кожна дитина малює наспільній картині те, що хоче. Вихователь також може брати участь у спіль­номумалюванні. 
ПОВОДИР 
Мета: розвивати почуття відповідальності за іншу людину, дові­ри одне до одного.
одне до одного. 
ХІД ГРИ Вправа виконується у парах.Спочатку ведучий водить веденого з пов’язкою на очах, керуючи ним івідповідаючи за його безпеку. Потім діти міняються ролями. ПРОГРАВАННЯ СИТУАЦІЙ 
Мета: сприяти розвитку згуртованості групи, організації спіль­них дій; розвивати почуття спільності та сприяти встановленню у групі атмосфери довіри і безпеки; формувати уважне та дбайливе ставлення одне до одного.дій; розвивати почуття спільності та сприяти встановленню у групі атмосферидовіри і безпеки; формувати уважне та дбайливе ставлення одне до одного. 
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітямрозіграти різні ситуації. Це можуть бути ситуації з реального життя, наприклад,конфлікт, що виник у грі, або запропоновані вихователем ситуації, але такожнаближе­ні до реальних, наприклад: 
   «Ти посварився з другом, а тепер хочеш помиритися»;
«Ти приніс до дитячого садка апельсин, а твій друг сьогодні не має нічого смачненького»;
  «Ти завітав на дитяче свято, де нікого не знаєш. Познайомся з дітьми» тощо. Вихователеві слідвідзначити, що діти самі формулюють ті пра­вила, що допоможуть їм ефективноспілкуватися (дружби, ввічли­вості тощо). Поступово під час рольових ігорвихователеві можна розпочати використовувати такі прийоми: 
    створення обстановки, що відповідає грі 
 обмін ролями (діти під час гри обмінюються ролями, що дає можливість пристати на думку іншого, відчути його переживання);можливість пристати на думку іншого, відчути його переживання);
  «дзеркало» (після гри діти намагаються якомога точніше зо­бразити позу, звички, типові вирази обличчя тієї чи іншої ди­тини).позу, звички, типові вирази обличчя тієї чи іншої ди­тини). У грі вихователеві необхідно звернути увагу на взаємодію ді­тей, а також на можливі причини виникнення тих чи інших про­явів. 
МІСТОК 
Мета: тренувати взаєморозуміння дітей.
ХІД ГРИ Вихователь проводить напідлозі дві паралельні лінії на відстані !І() см одна від одної. Це «міст», підним внизу — швидка «гірська річка». Назустріч одна одній наміст ступають по одній дитини. Не гово­рячи, їм необхідно порозумітися,розійтися і, не наступивши при цьому на лінію, пройти кожному у своємунапрямку. Наступити на лінію — означає зірватися вниз. Діти грають парами зі зміною партнерів. Вихователь. З ким у грі ви почувалися надійно та впевнено?
У грі яскраво виявляється спрямованість взаємин. Високо цінується бажання та уміння допомагати іншим. 
ЗНАЙДИ ДРУГА 
Вправа виконується серед дітей. Одній половині дітей вихова­тель зав’язує очі, даючи можливість походити приміщенням і про­понуючи знайти та впізнати решту. Дитину можна впізнати, обма­цуючи волосся, одяг, руки. Потім, коли друга знайдено, гравці мі­няються ролями. 
ДРУЖБА ПОЧИНАЄТЬСЯ З УСМІШКИ...
Ті діти, які сидять у колі, беруться за руки, дивляться сусідові у вічі, мовчки дарують йому по черзі добру усмішку. 
ДОБРА ТВАРИНА 
 Учасники гри утворюють коло і беруться за руки. Ведучий тихим голосом говорить: «Ми — одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Діти прислухаються до свого подиху, подиху сусідів. «А тепер подихаємо разом!» Вдих — усі роблять крок уперед. Ви­щі х — усі роблять крок назад. Вдих — усі роблять 2 кроки вперед, видих — усі роблять 2 кроки назад.
ІГРИ НА РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ СОНЯЧНІ
 ЗАЙЧЕНЯТА
Мета: сприяти психологічному розвантаженню; виховувати доб­роту, чутливість.чутливість.
ХІД ГРИ Діти утворюють коло. Усі вони — «сонячні зайченята». Одна ди­тина — «сонечко». «Сонечко» по черзі торкається «сонячних зай­чиків» своїми «промінчиками», і кожен «зайчик» каже йому будь-яке лагідне слово. Після того, як «сонечко» торкнеться всіх «зайче­нят» , воно пригадує все хороше, що казали про нього «зайченята». Гра повторюється, доки у ролі «сонечка» не побувають усі діти. Найуважнішим є те «сонечко», яке пригадає добрі слова всіх «зай­ченят». Вихователь пропонує дітям придумати пісеньку чи казоч­ку про сонечко. 
ЧАРІВНИЙ ПРОМІНЧИК  
Мета: виховувати взаємодопомогу, оптимізм.
Хід Гри Вихователь пропонує дітям уявити, що одного разу сонечко наді­слало на землю добрий чарівний промінчик. Діти повинні придумати, чим і як чарівний промінчик допоможе людям у різних ситуаціях.
  Хтось заблукав у лісі.    
- Хтось посварився зі своїм товаришем.
 Хтось отримав зауваження.
 У когось захворіла мама.
 Хтось запізнився на потяг тощо.
Наприклад, людині, яка запізнилась на потяг, промінчик пода­рує квиток на сонячний потяг. На ньому людина доїде до сонечка, яке почастує її сонячним обідом, а потім промінчик миттєво відне­се її в те місце на Землі, куди вона хоче потрапити. Вихователь просить дітей намалювати, як чарівний промінчик допомагає людям у різних ситуаціях. Із дитячих малюнків створю­ється виставка «Добрий чарівний промінчик».
ФЕЯ МУДРОСТ
 Мета: розвивати увагу , мислення, морально-вольові якості. 
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітям уявити, що мудрість — чарівна Фея, на шиї у якої прекрасне намисто з діамантів мудрості. Кожен ді­амант — одна з якостей мудрості, наприклад: скромність, уміння вибачати, уміння слухати тощо. Назвати усі ці діаманти. Вихователь пропонує уявити,що Фея Мудрості прийшла до дітей додому. До якого з діамантів дітям необхідно торкнулися б перш за все і чому? Дітям необхідно придумати казку про те, що з ними відбудеться, коли вони отримають в подарунок ту чи іншу якість мудрості.
МУДРА СОВА
Мета: розвивати творчу активність, взаємодопомогу, симпатії. 
ХІД ГРИ Вихователь роздає дітям картинки з малюнками різних лісових мешканців. Діти утворюють коло. Один із них — Мудра Сова. Ко­жен придумує будь-яку ситуацію, у яку потрапив лісовий мешка­нець, і запитує поради у Сови. Наприклад, двоє зайчиків на галявині побилися між собою через одну велику ягоду полуниці. Порада Сови.Оскільки ягідка одна, зайченята повинні подарувати її своїй мамі. Якщо Мудра Сова впродовж декількох секунд не може дати муд­рої поради, то Совою стає той, кому нічим не зарадили. Наймудрішою є та Сова, яка дасть лісовим мешканцям найбіль­ше мудрих порад. Потім лісові мешканці малюють те, що їм пора­дила Мудра Сова. 
ЩАСЛИВІ ПРЕДМЕТИ 
Мета: виховувати взаємодопомогу, чуйність.
ХІД ГРИ Вихователь об’єднує дітей у групи і роздає їм картинки з малюн­ками різних предметів: вікон, дерев,будинків тощо. Кожна група повинна придумати сценку про те, як зробити, щоб той чи інший предмет був щасливим. Наприклад, щоб вікно стало щасливим, його потрібно помити, дерево — полити тощо. Діти повинні показати свої сценки за допомогою міміки і жес­тів. Решта відгадують, які предмети зображують їх товариші та що було зроблено, щоб ці предмети почувалися щасливими. 
ЩО ВПЛИВАЄ НА ДОЛЮ 
Мета: розвивати морально-вольові якості, доброзичливість.
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітям подумати, які добрі й погані вчин­ки впливають на долю людини. Діти повинні пригадати якийсь власний добрий вчинок, завдяки якому в їх долі відбулося бага­то хорошого, і будь-який свій поганий вчинок, що вплинув на їх долю. Потім вихователь пропонує намалювати якийсь позитивний ви­падок із власного життя, що вплинув на їх долю. 
НАШ РОЗДУМ 
Мета: спонукати дітей до роздумів; розвивати мислення, мовлен­ня, взаєморозуміння.
взаєморозуміння. 
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітям поміркувати і перелічити все хороше: І добре, що може дати людині розум. Згодом перелічити все погане,, до чого може призвести людину незнання. Після цього діти разом із дорослим придумують казку про те, як розумна порада (розумна книга, фільм, товариш та ін.) допомогла людини позбавитися незнання. КАПРИЗУЛЯ
Мета: сприяти подоланню впертості та негативізму.
ХІД ГРИ Діти, які входять в коло (обруч), по черзі зображують «капризну дитину». Решта допомагають словами:«Сильніше, сильніше...». Потім діти об’єднуються в пари «дитина» і «батько (мати)»: «дити­на» капризує, «батько (мати)» вмовляє її, заспокоює. Кожен гра­вець повинен побувати в ролі «капризулі» та «батька». 
ФЕЯ ДОБРОТИ 
Мета: формувати поняття доброти; учити співвідносити вчинки дітей із проявом доброти.
ХІД ГРИ Обирається Фея Доброти. Вихователь пропонує дітям утворити коло і поставити перед собою руки. Він бере каблучку, обходить із нею всіх дітей і непомітно вкладає її до рук однієї дитини. Вихователь.Хто сьогодні найдобріший, біжи до мене скоріше! Той, у кого виявиться каблучка, повинен вибігти в центр кола. Фея торкається когось із дітей і говорить про дитину щось добре. Той, кого торкнулася Фея, повинен сказати щось добре про сусіда, а той — наступній у колі дитині, тощо. Остання дитина повторює все добре, що діти сказали одне про одного.
ДОБРИЙ СВІТ
Мета: формувати поняття доброти; розвивати уяву.
ХІД ГРИ Вихователь об’єднує дітей у кілька груп, дає кожній групі кар­тинку із зображенням різних предметів,наприклад: літака, потя­га, будинку, людини. Діти повинні придумати і намалювати каз­ку про добрий літак, будинок, людину тощо. За цими малюнками представники різних груп розповідають свої казки. Із малюнків вихователь може влаштувати виставку «Добрий світ навколо нас». ДОБРИЙ ЛІС Мета: формувати поняття доброти, розвивати уяву.
ХІД ГРИ Вихователь об’єднує дітей у групи, роздає їм картки зі словами або малюнками, наприклад: море, ліс, місто, дім тощо. Діти повинні описати «чарівні закони», за якими живуть у доброму морі, місті, лісі, домі тощо. Вихователь пропонує дітям намалювати добрий ліс, місто,море і розповісти за своїми  малюнками про добрі закони того чи іншого місця. 
ХТО ПРИЙДЕ НА ДОПОМОГУ 
Мета: формувати уявлення дітей про дружбу, товаришування, взаємодопомогу.
взаємодопомогу. 
ХІД ГРИ Вихователь об’єднує дітей у групи і пропонує кожній придумати оповідання про те, як ті, хто є частиною живої природи, зможуть допомогти людям у таких ситуаціях:   - дитина почала тонути в морі (собака, дельфін);
  - у дім залізли злодії (собака);
у людини заболіло серце (конвалія);
у людини часто болить горло (бджола).
СЛОВЕСНІ ІГРИ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ЗМІСТУ 
ПРОДОВЖТЕ РЕЧЕННЯ. 
Мета: навчити самостійно закінчувати висловлену думку за аналогією до відповіді дорослого; розвивати уяву, пам'ять, виховувати почуття гуманності, повагу до людей любов до природи. Я гадаю, що добре – це коли… Птахи відлітають у вирій, тому що… Коли бабуся спить не можна голосно говорити і кричати, тому що… Ластівки літають низенько над землею, тому що…
«БЕЗ КОГО Я НЕ МОЖУ ОБІЙТИСЯ» 
Мета: розширити уявлення дітей про коло людей, які заслуговують шанобливого ставлення, переконати дітей у чеснотах їхніх однолітків.
Діти сидять у колі, перекидаючи один одному м’яч промовляють: Я не можу обійтися без…(називають ім’я дитини, якій кинуто м’яч), тому що вона…(самостійна, старанна, добра, розумна, гарна, весела…).
«МОЄ ІМ’Я» 
Мета: активізувати рефлексію, стимулювати дітей до самоспоглядання, самоаналізу та самооцінки.
Діти сидять по колу доторкаючись один до одного долоньками, повторюють варіанти імені сусіда, а потім називають варіанти свого імені: «Це – Таня, Танечка, Танюша, а я  - Сашко, Саня, Саша».
«Я ШАНУЮ СВОЮ РОДИНУ, ТОМУ ЩО…» 
Мета: акцентувати увагу дітей на членах своєї родини, які заслуговують уважного та шанобливого ставлення.
 «ЛАНЦЮЖОК КОМПОНЕНТІВ» 
Мета: допомогти дітям виявити найкращі почуття до своїх однолітків та розширити відповідний словник.
Діти сидять у колі. Передаючи м’яч один одному, говорять компліменти: «Ти добрий»,«Ти красивий», « Ти чесний»… 
«УСМІХНИСЬ І СКАЖИ «ЧАРІВНЕ СЛОВО»
«КОГО МИ НАЗИВАЄМО ДОБРИМИ, ЧЕСНИМ, ВВІЧЛИВИМ» 
Мета: виробити правила доброти чесності ввічливості.
Правила доброти: 
1.    Допомагати слабким, маленьким, хворим, стареньким, а також тим, хто потрапив у біду.також тим, хто потрапив у біду.
2.    Пробачати помилки іншим.
3.    Не бути жадібним.
4.    Не заздріти. 
5.    Співчувати іншим.
Правила чесності: 
1.   Сказав – зроби.
2.   Невпевнений – не обіцяй.
3.   Помилився – визнай.
4.   Забув – попроси вибачення.
5.   Говори те, що думаєш.
6.   Не можеш сказати правду – поясни чому.
7.   Не видавай чужу таємницю
ОЗДОРОВЧІ ІГРИ 
СОНЕЧКО Дітям необхідно заплющитиочі, простягти руки, уявити, що на долоньках лежать маленькі сонечка. Через пальчики йде тепло по всій руці, руки відпочивають. Сонячні промінчики зігрівають сто­пи, пальці рук та ніг відпочивають. Уявити живіт як кульку. На вдиху кулька злегка піднімається, на видиху — опускається. Ди­хання заспокоюється, стає повільним, рівномірним. Слід усміхну­тися та говорити добрі слова одне одному.
 Психоформули
Я — дитина хороша, ласкава. Я привітна, гарна, славна, Я здорова, не хворію, 
Зимі білосніжній радію. 
Доброго ранку земле моя! 
 Доброго ранку, джерельна водице!
Доброго панку,чисте повітря!
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, звірі і люди! 
Доброго ранку, люди!
 Всіх я вітаю, будьте здорові. 
Усміхнуся сонечку: «Здрастуй золоте!»
Усміхнуся квіточці — Хай вона цвіте. 
Усміхнуся дощику: «Лийся мов з відра!»
Друзям усміхнуся: «Бажаю вам добра!» 
Я — здорова гарна дитина. Всім дітям групи я бажаю здоров’я. Нехай вони будуть веселі, Здорові, красиві, щасливі.
Вихователь. А тепер лягайте зручно, заплющте оченята, руки покладіть долонями догори. Привітаймо природу і людей, повто­рюйте за мною:
Доброго ранку, життєдайна земле!
Доброго ранку, джерельна водице! 
Доброго ранку, чисте повітря! 
Доброго ранку, звірі! 
Доброго ранку, люди!
Повітря, земля і вода — це Природа. 
Тварина, рослина і птах — це Природа. 
Природа — це я. І ти —Це Природа. 
Повинні ми жити у злагоді. 
Наприкінці діти утворюютьколо, беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, апотім дарують свою усмішку Всесвіту.




Дидактична гра


"Збери картинку"


(автоматизація свистячих, шиплячих, сонорних звуків)


Мовлення | Переглядів: 117 | Завантажень: 38 | Додала/додав: kostima  Автор матеріалу: Шадура Олена| Дата: 21.03.2015 | Коментарі (2)

Дидактична гра "Назви усі звуки"



Мовлення | Переглядів: 426 | Завантажень: 115 | Додала/додав: настя  Автор матеріалу: Кульчицька Надія| Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Дидактична гра "Назви усі звуки"



Мовлення | Переглядів: 236 | Завантажень: 86 | Додала/додав: настя  Автор матеріалу: Кульчицька Надія| Дата: 22.02.2015 | Коментарі (1)

Дидактична гра "Назви усі звуки"



Мовлення | Переглядів: 263 | Завантажень: 89 | Додала/додав: настя  Автор матеріалу: Кульчицька Надія| Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Дидактична гра "Назви усі звуки"



Мовлення | Переглядів: 231 | Завантажень: 79 | Додала/додав: настя  Автор матеріалу: Кульчицька Надія| Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Дидактична гра "Смачне чаювання"



Мовлення | Переглядів: 507 | Завантажень: 171 | Додала/додав: kostima  Автор матеріалу: Олена Шадура| Дата: 12.02.2015 | Коментарі (11)

Гра-тренажер "Ігри з Карлсоном"


 Автоматизація та диференціація звуків: [Р] - [Л] - [В]



Фонематичний слух | Переглядів: 499 | Завантажень: 166 | Додала/додав: valia  Автор матеріалу: Павлюк Валентина Миколаївна| Дата: 05.02.2015 | Коментарі (1)

Гра "На гірці" 

Тема: Автоматизація звука С в словах


Мовлення | Переглядів: 781 | Завантажень: 203 | Додала/додав: Ирина  Автор матеріалу: Дем'янчук Ірина Юріївна| Дата: 02.01.2015 | Коментарі (4)

Гра "Новий Рік"


 автоматизація звука Р в словах



Мовлення | Переглядів: 1015 | Завантажень: 206 | Додала/додав: Ирина  Автор матеріалу: Дем'янчук Ірина Юріївна| Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Завдання для перевірки розуміння прочитаного





Читання | Переглядів: 366 | Завантажень: 99 | Додала/додав: Ирина  Автор матеріалу: Дем'янчук Ірина Юріївна| Дата: 13.12.2014 | Коментарі (0)

Дидактична гра: "В країні звука Ж"




Мовлення | Переглядів: 1737 | Завантажень: 404 | Додала/додав: Ирина  Автор матеріалу: Дем'янчук Ірина Юріївна| Дата: 23.10.2014 | Коментарі (10)

Для чого потрібна вода?

(картинний матеріал)


Логічне мислення | Переглядів: 1827 | Завантажень: 260 | Додала/додав: skatovanastja  Автор матеріалу: | Дата: 11.10.2014 | Коментарі (3)

Гра на розвиток уяви, образного мислення

 "Загадкові малюнки"



Наочно-образне мислення | Переглядів: 539 | Завантажень: 430 | Додала/додав: Юлия_11_88  Автор матеріалу: | Дата: 15.02.2014 | Коментарі (4)

Гра на розвиток уваги "Що переплутав художник"


Увага | Переглядів: 4783 | Завантажень: 730 | Додала/додав: Юлия_11_88  Автор матеріалу: | Дата:15.02.2014 | Коментарі (1)

Цікава гра для розвитку уяви "Знайди мою тінь" 


Наочно-образне мислення | Переглядів: 710 | Завантажень: 657 | Додала/додав: Юлия_11_88  Автор матеріалу: | Дата: 13.02.2014 | Коментарі (2)

Приклади дидактичних ігор для розвитку всіх розділів мовлення: звукова культура, словникова робота, граматична компетентність, зв'язне мовлення.

Мовлення | Переглядів: 2135 | Завантажень: 272 | Додала/додав: Ленчик  Автор матеріалу: Паценко Олена Іванівна| Дата: 20.01.2014 | Коментарі (0)

Дидактична гра

"ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ НА ЗАДАНИЙ СКЛАД"



Мовлення | Переглядів: 6610 | Завантажень: 1286 | Додала/додав: anell  Автор матеріалу: anell| Дата:18.07.2013 | Коментарі (2)

Цікаві завдання на розвиток зорового сприймання


Сенсорика | Переглядів: 3747 | Завантажень: 790 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: | Дата: 10.05.2013 | Коментарі (2)

Розвиваємо зорове сприймання


Сенсорика | Переглядів: 2770 | Завантажень: 738 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: | Дата: 10.05.2013 | Коментарі (0)

Розвиток зорового сприймання за допомогою фігур Поппельрейтера


Сенсорика | Переглядів: 3158 | Завантажень: 704 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: Юлія| Дата: 10.05.2013 | Коментарі (4)

Енциклопедія завдань з розвитку уваги, уяви, пам'яті, логіки


Увага | Переглядів: 2951 | Завантажень: 1059 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: Юлія| Дата: 09.05.2013 | Коментарі (4)

Підготовка руки до письма


Графо-моторика | Переглядів: 1471 | Завантажень: 438 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: Юлія| Дата: 08.05.2013 | Коментарі (0)

Розвиваємо увагу (для дітей 3-4 років)



Увага | Переглядів: 1840 | Завантажень: 592 | Додала/додав: Julia_Potapenko  Автор матеріалу: Юлія| Дата: 07.05.2013 | Коментарі (0)

Дидактична гра "А що було потім?

(періодизація)


Логічне мислення | Переглядів: 4685 | Завантажень: 1226 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 24.03.2013 | Коментарі (15)

Дидактична гра "Хто швидше?"


Мовлення | Переглядів: 3354 | Завантажень: 723 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:24.03.2013 | Коментарі (1)

Фразовий конструктор. Е.А. Алифанова, Н.Е. Егорова




Мовлення | Переглядів: 3180 | Завантажень: 1089 | Додала/додав: logo  Автор матеріалу: | Дата:14.01.2013 | Коментарі (2)

Звуковые шашки

Цель: автоматизация  и дифференциация проблемных звуков в слогах, словах.

Оборудование:  Шашечная доска + шашки(круглые картинки на проблемный звук).Например: 12( зеленые)картинок-шашек на звук Р, 12 (синие) картинок-шашек на звук Р.


Мовлення | Переглядів: 1294 | Завантажень: 364 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Солодухина Юлия Сергеевна| Дата: 25.12.2012 | Коментарі (1)

Дидактична гра "Чарівний потяг"

 Гра містить завдання для розвитку сенсорних здібностей (форма, колір), розвитку мовлення (антоніми, назви дитинчат), розвитку мислення ("Хто що їсть?", "Що до чого?")
Кожний лист можна роздрукувати у  форматі А-4.

Сенсорика | Переглядів: 9074 | Завантажень: 1952 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:07.11.2012 | Коментарі (16)

Дидактична гра "Склади пазли"
Тема: "Транспорт"


Мовлення | Переглядів: 2190 | Завантажень: 551 | Додала/додав: katjazzz  Автор матеріалу: | Дата:21.10.2012 | Коментарі ()

Дидактична гра " Жабка і жабенята"
Для дітей раннього віку. 


Сенсорика | Переглядів: 5015 | Завантажень: 819 | Додала/додав: Ольга  Автор матеріалу: | Дата:07.09.2012 | Коментарі (2)

Игры для развития фонематического слуха

Под фонематическим слухом основным компонентом восприятия речи — понимается способность человека слышать отдельные фонемы, или звуки в слове. Так, ребенок, поступающий в школу, должен уметь различать отдельные звуки в слове. С целью развития фонематического восприятия,я предлагаю использовать следующие игры.

Фонематичний слух | Переглядів: 2726 | Завантажень: 257 | Додала/додав: nezabudka12345  Автор матеріалу: Татьяна| Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Дидактична гра "Розумні ручки"
Розвиваємо дрібну моторику.


Дрібна моторика | Переглядів: 3574 | Завантажень: 879 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 31.08.2012 | Коментарі (0)

ДИДАКТИЧНА ГРА : "ЗНАЙДИ МАЛЮНОК З ОДИНАКОВОЮ НАЗВОЮ"
СЛОВА-ОМОНІМИ

Мовлення | Переглядів: 2890 | Завантажень: 1124 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 26.08.2012 | Коментарі (2)

Игра " Накорми животных"
Аналог игры " Прожорливые фрукты"




Дихання | Переглядів: 3545 | Завантажень: 924 | Додала/додав: Марго  Автор матеріалу: Ступка Маргарита Леонідівна| Дата: 25.08.2012 | Коментарі (3)

Игра " Прожорливые фрукты" 2 вариант

Дихання | Переглядів: 3528 | Завантажень: 583 | Додала/додав: Марго  Автор матеріалу: Ступка Маргарита Леонідівна| Дата: 25.08.2012 | Коментарі (1)

Игра " Прожорливые фрукты" 1 вариант


Дихання | Переглядів: 1816 | Завантажень: 412 | Додала/додав: Марго  Автор матеріалу: Ступка Маргарита Леонідівна| Дата: 24.08.2012 | Коментарі (0)

Гра для пальчиків " Пальчикові стежинки". Дуже подобається дітям!

Графо-моторика | Переглядів: 4804 | Завантажень: 1189 | Додала/додав: Марго  Автор матеріалу: Ступка Маргарита Леонідівна| Дата: 24.08.2012 | Коментарі (9)

Дидактична гра "Логопедичне лото"


Мовлення | Переглядів: 7678 | Завантажень: 1527 | Додала/додав: Марго  Автор матеріалу: Ступка Маргарита Леонідівна| Дата: 23.08.2012 | Коментарі (5)

Дидактична гра: " Шнурівочка"

Дрібна моторика | Переглядів: 2236 | Завантажень: 716 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 15.07.2012 | Коментарі (1)

Дидактична гра " Скажи навпаки"
Тема: Слова-антоніми

Мовлення | Переглядів: 6312 | Завантажень: 1449 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:01.07.2012 | Коментарі (3)


Дидактична гра "Прикріпи прищепку"
Розвиваємо дрібну моторику пальців рук.

Дрібна моторика | Переглядів: 2920 | Завантажень: 891 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 24.06.2012 | Коментарі (1)

Дидактична гра: "Знайди уривок із малюнка"

Увага | Переглядів: 1285 | Завантажень: 453 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:21.06.2012 | Коментарі (0)

Дидактична гра: "Який настрій у ведмедика?"
Мімічні вправи.

Міміка | Переглядів: 3744 | Завантажень: 753 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:12.06.2012 | Коментарі (0)

Дидактична гра: "Будиночок для звуків"

Мовлення | Переглядів: 5187 | Завантажень: 930 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 07.06.2012 | Коментарі (2)

Дидактична гра : "Назви одним словом"
Класифікація предметів. Птахи (зимуючі, перелітні, домашні, дикі), комахи, звірі, інструменти, посуд, шкільне приладдя,іграшки, їжа, риби, дерева, квіти, гриби, ягоди, овочі, фрукти,одяг, взуття,  головні убори, меблі.

Мовлення | Переглядів: 3965 | Завантажень: 1223 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:05.06.2012 | Коментарі (6)

Дидактична гра: "Хто що їсть?"для дітей дошкільного віку


Мовлення | Переглядів: 5997 | Завантажень: 1227 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:30.05.2012 | Коментарі (4)

Кросворди


Мовлення | Переглядів: 3367 | Завантажень: 515 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 29.05.2012 | Коментарі (1)

Дидактична гра: "Що до чого?"

Логічне мислення | Переглядів: 2479 | Завантажень: 775 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 27.05.2012 | Коментарі (0)

Дидактична гра 

Сенсорика | Переглядів: 4914 | Завантажень: 1174 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:22.05.2012 | Коментарі (1)

Тренажер грамотності

Для дітей, які вміють читати.

Читання | Переглядів: 2096 | Завантажень: 540 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 22.05.2012 | Коментарі (3)

Дидактична гра "Хто де живе?"

Мовлення | Переглядів: 4212 | Завантажень: 1175 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:22.05.2012 | Коментарі (5)

Дидактична гра : "Розкажи, що ти знаєш про предмет"

Сенсорика | Переглядів: 4080 | Завантажень: 1129 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:22.05.2012 | Коментарі (0)

Дидактична гра : "Асоціації"

Мовлення | Переглядів: 1965 | Завантажень: 634 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 21.05.2012 | Коментарі (0)

Тренажер грамотності

Читання | Переглядів: 1837 | Завантажень: 590 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 19.05.2012 | Коментарі (0)


ДИДАКТИЧНА ГРА : " ЗВУКОВЕ ДОМІНО"





Мовлення | Переглядів: 1543 | Завантажень: 414 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 15.05.2012 | Коментарі (0)

ДИДАКТИЧНА ГРА З НАРОДОЗНАВСТВА


Мовлення | Переглядів: 4112 | Завантажень: 1040 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:12.05.2012 | Коментарі (10)

Дидактична гра: " Підбери за формою"


Сенсорика | Переглядів: 4285 | Завантажень: 1186 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:01.05.2012 | Коментарі (5)

Підготовка руки до письма






Графо-моторика | Переглядів: 1644 | Завантажень: 411 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 30.04.2012 | Коментарі (3)

"Знайди двері до хатки Колобка за кольором"


Сенсорика | Переглядів: 4280 | Завантажень: 1009 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата:30.04.2012 | Коментарі (6)

Дидактична гра "Звукове лото"

Завантажуйте з сервера версію для друку.



Мовлення | Переглядів: 2081 | Завантажень: 791 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 19.04.2012 | Коментарі (7)

Дидактична гра "Четвертий зайвий"


Логічне мислення | Переглядів: 2702 | Завантажень: 785 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: | Дата: 08.04.2012 | Коментарі (2)

"Чарівні кубики"

Тема: Розвиток фонематичних процесів


Фонематичний слух | Переглядів: 1933 | Завантажень: 398 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 05.04.2012 | Коментарі (0)

"Логопедичний куб"

Тема: Визначення спільного звука в словах

Завантажуйте із сервера версію для друку! 
Дивіться відео " Як зробити логоКУБ" на головній сторінці сайту (ліва колонка) або натискайте на це посилання:  


Фонематичний слух | Переглядів: 3175 | Завантажень: 424 | Додала/додав: chulachka  Автор матеріалу: Любов Чулак| Дата: 05.04.2012 | Коментарі (2)

2 комментария: